طراحی سایت کارخانجات

سه شنبه 26 فروردين 1399
10:18
پیام

طراحی سایت کارخانجات ، طراحی وب سایت مراکز صنعتی،، سایت کارگاه های تولیدی بزرگ و کوچک، وب سایت کارگاه های خدماتی، وب سایت کارگاه های صنعتی، وب سایت مراکز تاسیساتی و فنی، واحدهای تولیدی در زُمره ی اجرا و طراحی سایت کارخانجات قرار می گیرند.

هدف از طراحی سایت کارخانجات

مهمترین هدف از طراحی سایت کارخانجات و مراکز صنعتی و تولیدی؛ معرفی خدمات به مراکز همکار و آحاد مردم، معرفی محصولات تولیدی و توزیع و فروش این محصولات به عموم و نمایندگان فروش آنها ، ارایه خدمات پس از فروش و … است .

کارخانجات مختلف با دامنه فعالیتی متنوع ، مانند: کارخانه فولادسازی، نورد و پروفیل، کارخانجات صنایع غذایی، کارخانه های نساجی و .. که در شهرک ها و مناطق صنعتی و یا بطور پراکنده در نقاط مختلف کشور مستقر هستند، گویای آنست که اینها برای نشان دادن فعالیت ها و محصولات خود بدون محدویت مکانی و زمانی و همچنین جهت حضور و رقابت در عرصه های صنعتی بین المللی بایستی مجهز به وب سایتی حرفه ای و قوی باشند تا از آن بعنوان ابزاری جامع جهت ارتباط با همکاران و مشتریان قبلی و جذب مشتریان جدید داخلی و خارجی استفاده نمایند.

website factory

ضرورت طراحی سایت کارخانجات

بطور کلی همه کارخانه ها مشتریان خود را دارند چون عملا بدون وجود مشتری، کارخانه نیز حیاتی نخواهد داشت. اما با توجه به افزایش رُقبا در یک صنف و همچنین رقابت تنگاتنگ بین آنها نبایستی از تبیغلات و قدرت فضای مجازی غافل شد. چرا که اینترنت فرصت ها و زمینه ها و پتانسیل های قوی و متعدد و ویژه ای برای معرفی کسب و کار و فعالیت ها و محصولات تولیدی واحد صنعتی شما دارد. غافل شدن از این مهم و عدم داشتن یک وب سایت مناسب، موجب خواهد گردید که توپ به میدان رقیب ها بیفتد و بتدریج مشتریان شما اُفول خواهند کرد.

بازاریابی و بازارسازی در دنیای تحت وب با داشتن سایت حرفه ای و ایده آل شکل می گیرد. در طراحی وب سایت کارخانه می توانید خود را بهتر معرفی نمایید تا مخاطبان داخلی و حتی خارجی بیشتر با کسب و کار شما آشنا گردند. به یاد داشته باشید که برای اینترنت و وب سایت های اینترنتی، حد و مرزی وجود ندارد و کسب و کارها از حالت محدود به یک کشور خارج شده استو به همین دلیل می توانید با داشتن یک وب سایت، مشتریان خارجی را نیز جذب کنید. با توجه به این مورد، چند زبانه بودن وب سایت کارخانه (یک یا چند زبان بین المللی رایج دنیا) موجب خواهد گردید حوزه فعالیت های خود را گسترش دهید تا در نهایت محصولات کارخانه و فعالیت های شما با دامنه ی وسیع تر و با قدرت بیشری به رؤیت مخاطبان خارجی خود برسند.

حتما در چنین وب سایت هایی علاوه بر معرفی خود و کارخانه می توانید اقدام به فروش کالاهای مورد نظر و تولیدی خودتان بصورت آنلاین نمایید. می توانید تخفیف های خوبی هم از این طریق برای مشتریان آنلاین در نظر بگیرید تا کاربران آنلاین تشویق گردند خریدهای خرده و عمده خود را بصورت آنلاین انجام دهند.

همچنین نمایندگی های فروش خود را می توانید بطور کامل معرفی نمایید تا مخاطبان و مشتریان شما در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانند به کالاهای تولید شده شما در شهر خود دسترسی پیدا نمایند.

آیتم ها و امکانات طراحی سایت کارخانجات و مراکز صنعتی

  • طراحی صفحه بخش معرفی کارخانه، سوابق فعالیت و معرفی هیات مدیره و هیات موسس.
  • طراحی صفحه معرفی کالاها و محصولات تولیدی همراه با دسته بندی موضوعی کالاها.
  • طراحی صفحه اطلاعات تماس با درج آدرس ها و تلفن های مربوطه و همچنین فرم تماس جهت ارتباط آنلاین مخاطبان و مشتریان با مدیر و هیات مدیره کارخانه.
  • طراحی بخش کاتالوگ آنلاین برای نمایش محصولات بصورتی که در کاتالوگ چاپی رویت می گردد.
  • طراحی قسمت استانداردها و گواهینامه ها برای نمایش دادن سرتیفکت ها و مدارج ، مجوزها و گواهینامه های کسب شده مانند استاندارد ملی ایران، نشان معاونت غذا دارو، گواهینامه های ایزو و سایر نشان ها و گواهینامه های ملی و بین المللی کسب شده. کاربران و مشتریانتان با دیدن این نشان ها و مجوزها به شما اطمینان بیشتری نموده و خریدهای بیشتری را از شما انجام خواهند داد.
  • طراحی نوار جستجو؛ برای اینکه کاربران بتوانند مورد یا موراد مد نظر خود را از بین محتوای زیاد وب سایت سرچ نموده و بیابند.
  • طراحی گالری تصاویر، برای نمایش نماهای مختلف و امکانات و خط تولید کارخانه.
  • طراحی سایت کارخانجات سیستم فروش و فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات (در صورت درخواست) که امکانات و ویژگی این سیستم در طراحی سایت فروشگاهی ذکر شده است.
  • تبلیغات درون متنی/

    اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

    تبلیغات درون متنی

طراحی وب سایت کارخانجات

  • پیاده سازی بخش معرفی نمایندگی های فروش، شرکت های تابعه و خدمات پس از فروش؛ بدیهی است که نمایندگان فروش و شعبات کارخانه شما احتیاج دارند تا در وب سایت بهتر و موثرتر دیده شوند. با طراحی و پیاده سازی چنین سرویسی این امکان برای آنها بوجود می آید تا در کسب و کار نهایی شما تاثیر چشمگیری داشته باشند چون آنها با دیدن آدرس و مشخصات خود در وب سایت مرکزی کارخانه حتما انگیزه بیشتری برای فعالیت های خود خواهند داشت و باعث رونق کاری شما خواهند شد. جهت معرفی شعبه ها و شرکت های تابعه کارخانه خود در وب سایت اصلی می توان از تصاویر آن شرکت ها و شعبات به همراه نقشه دقیق محل آنها در این بخش از وب سایت استفاده نمود.
  • طراحی سایت کارخانجات سیستم سفارشات برای اخذ و سفارش گیری.
  • طراحی قسمت مدیریت لینک ها و پیوندهای مرتبط، مانند لینک وب سایت ادارات و سازمان های دولتی مرتبط با زمینه فعالیتی شما.
  • طراحی صدای مشتری؛ برای اینکه مشتریان بتوانند از طریق این سیستم انتقادات، پیشنهادات و نارضایتی های خود از محصول خریداری شده را انعکاس دهند.
  • پیاده سازی تابلوی اخبار داخلی کارخانه و اعلانات برای کارکنان و سهامداران.
  • سیستم آمار بازدیدها؛ خلاصه ای از گزارشات هر بازدید را می توان برای بازدید کنندگان در نظر گرفت و به آنها ارایه کرد.

به حتم در طراحی سایت واحدهای صنعتی و تولیدی تولیدی و صنعتی ، امکانات دیگری که مورد نیاز مدیران و صاحبان صنایع است در هنگام اجرای پروزه طراحی وب سایت با توجه به نیاز سنجی های انجام شده به هسته اصلی وب سایت اضافه خواهد شد.

طراحی اپلیکیشن موبایل برای کارخانجات

از آنجایی که امروزه گوشی های هوشمند بعنوان ابزاری فراتر از ارتباط صوتی و پیامکی تبدیل شده اند و کاربران اغلب فعالیت های روزمره همچون عکاسی، مبادلات بانکی، فیلمبرداری، بازدید از وب سایت های اینترنتی مختلف، حضور در شبکه های اجتماعی و … را با آن انجام می دهند، لذا طراحی اپلیکیشن موبایل کارخانه برای اینکه کاربران آن را براحتی در گوشی خود نصب نموده و خدمات، فعالیت ها و محصولات شما را بازدید و مشاهده نمایند در توسعه کسب و کار شما بسیار موثر بوده و همچنین چنین اپلیکیشنی یک نقطه قوت محسوب شده و قدرت و توانمندی مجموعه صنعتی شما را نشان خواهد داد.

پیام آوا سازنده وب سایت حرفه ای کارخانجات

پیام آوا در وهله اول گرافیک وب سایت کارخانه را متناسب با زمینه فعالیتی شما طراحی و اجرا می نماید تا موجب ارتباط گرم مشتریان و مخاطبان شما با وب سایت فراهم گردد.

طراحی اصولی و حرفه ای، چیدمان و منوبندی ویژه وب سایت کارخانجات، جایگزاری بخش ها و سرویس های مهم از جمله گواهینامه ها و مجوزها، محصولات، معرفی شرکت های تابعه و نمایندگان فروش و … از اولویت نخست پیام آوا در ساخت سایت مراکز تولیدی و صنعتی است.

به لحاظ تعدد کارخانجات و کارگاه های صنعتی بزرگ و کوچک ( طراحی سایت صنعتی) و وب سایت های آنها، پی ریزی زمینه ای مستدل و بنیادین جهت قابلیت توسعه پذیری وب سایت در آینده و نیز ارتقاء وب سایت در موتورهای جستجو بر اساس کلمات کلیدی مد نظر، جهت بهینه سازی سایت و قرارگیری آن در رتبه های بالای موتورهای جستجو را پیام آوا بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو و با بکارگیری ترفندها و تکنیک های سئو پیاده سازی و اجرا می کند.

همچنین پیام آوا در صورت درخواست صاحبان صنایع می تواند به برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن موبایل کارخانه مبتنی بر گوشی های اندروید و IOS بصورت کاملا آنلاین که مرتبط با بانک اطلاعات وب سایت کارخانه باشد، اقدام نماید.

طراحی وب سایت نفت پارس، صنایع غذایی بهروز، شرکت بین المللی فولاد تکنیک، پارسیان پیشرو صنعت، آرمان شیمی و … از جمله پروژه های طراحی سایت کارخانجات و واحدهای تولیدی و صنعتی توسط تیم مجرب پیام آوا می باشد که شما مدیر محترم که قصد ایجاد و راه اندازی وب سایت برای مجموعه خود را دارید می توانید بطور نمونه از آنها بازدید فرمایید.

اگر به دنبال قیمت های مناسب برای طراحی سایت هستید طراحی سایت ارزان به شما کمک خواهد کرد و اگر در تهران مشغول به کار هستید پیش از هر چیز صفحه طراحی سایت تهران را نگاهی بیندازید تا با دید بهتری اقدام به طراحی سایت کنید.


[ بازدید : 269 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / نصب دوربین مدار بسته / دوربین هایک ویژن / دوربین مداربسته تی وی تی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دوربین مداربسته /مقالات دوربین مداربسته / صنعت امنیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]